~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Friday, July 22, 2011

PESTA BARANGAN PUREEN....

Sabtu lepas 16 Julai.
aku ke Petaling Jaya...(OPEN UNIV)
tetiba
aku tengok jalan Jam lebih dari biasa
rupa - rupanya ada jualan besar besaran dari
PUREEN
Jenama barangan bayi.
memang murah sakan...
nampak tak my beloved wife sedang memilih barang.
semua barangnya murah sebab nak habis stok.


dah macam pesta pula.


untie ni
melopong dan tak percaya barang yang dipegangnya murah.


yang ini aku beli banyak sikit sebab
penting bagi anak aku.

6 comments:

bujal X said...

saya pegi tahun 2009~beratur nak bayar je lebih sejam~~haha~~

Anum said...

syoknya shopping

..::SangRatoo::.. said...

huarhhh..seronoknyerrrr ngkkkkkkk.. gaji lom lagi...

ADAN + LINA said...

Bujal: Baju yang dibeli tahun 2004 tu dah boleh buat kain lap meja...ha..ha...ha...

ADAN + LINA said...

Anum: Syok shoping tapi tak syok bila BAYAR...

ADAN + LINA said...

Sangratoo: Kalau gaji memang dah hilang ingatan memborongnya....