~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Wednesday, July 13, 2011

E'SYA vs AYUNI (Cerita pasal Tudung)

Haiii...
Ini adalah gambar E'sya (anak aku) bersama causinnya.
Amira Nur'Aleya Ayuni Azmi binti Mohd Azmi. (pakai tudung)
Ayuni
Baru berusia 4 tahun.
Ayuni kawan baik E'sya bila berada dikampung.
Memang dia ngam berdua..
Ke hulu ke Hilir berdua...
iyalah....
jarang berjumpa......
Ayuni ni juga Petah bila berkata.
Masa pertemuan ini..
Dia bertanya pada E'sya
Soalannya:
"Kakak E'sya Bila nak pakai tudung macam Yuni..???
Nak tau apa jawapan E'sya
"Nanti dah kawin kakak pakailah tudung...Lagipun daddy tak beri kakak pakai tudung"

Peeehhhh....
Jawapan E'sya tu membuatkan aku & wife tergelak aje..
Dia orang berdua ni memang ada aje kontroversi yang dicipta...
Tapi
kenapa aku pun terlibat sekali...????
Padahal tak pernah pun aku nak melarang apa aje yang E'sya nak pakai.

No comments: