~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Wednesday, July 13, 2011

FIRST TIME PIJAK TANAH......

Hai.....
Nak interframe juga pasal anak no 3 aku ni...
Siapa lagi kalau bukan 
Si"EBOT"
Aida Eryna Qaireen
Sekarang sudah berumur satu tahun 1 bulan.
Jalan pun dah semakin laju
cuma
kadang kala BREK kurang mencengkam
so apalagi terbabas dan terduduk...!!!!
Qaireen pun dah semakin lasak...
Dulu badan agak berisi tapi sekarang dah susut sikit.
Baru dapat berjalan..
memang tak duduk diam..
Habis satu rumah di pusingnya...
Dan selama dia berusia 1 tahun 1 bulan
hari ini pada tanggal
13 JULAI 2011
Buat pertama kalinya 
Qaireen MEMIJAK TANAH.
SENYUM RIANG...
Dah boleh melangkah diatas tanah.

6 comments:

..::SangRatoo::.. said...

hahaha..comellnyee..aku ngk macam kak ina plak tgh berjalan² riang..hehehe

wahida said...

comel gile anak ko ni...sekejap je dah besar ye bang...

sebijik muka kakak dia kan...

Papa Mifz said...

comel nye...gigi 2 batang kat bawah tuh buat dio nmpk lg comel...:)

ADAN + LINA said...

Sangratoo: mcm kak ina riang masa kena lamar oleh aku dulu...ha...ha...ha......

ADAN + LINA said...

Wahida: Comelll sebab keturunan.... Ha...ha...ha....

ADAN + LINA said...

Papa Ritz: Gigi tu yang membantu dia makan...