~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Thursday, July 21, 2011

KAKI LUKA DAN MEMBENGKAK....

Semalam...20 hb dan hari ini 21 julai Aku cuti sakit sebab kaki aku Luka & Bengkak..
Tak boleh pijak @ berjalan....
GAMBAR NI BARU AJE AKU AMBIL JAM 12.30 Tengahari ni (21 Julai )...


Doktor kata kalau dalam masa 2 hari bengkak tak susut , aku disarankan untuk masuk WAD.
Aku tak mahu soz sepanjang hidup aku aku tek pernah ADMIT Wad di mana mana hospital...


Oklah...aku tak boleh nak taip lama lama coz kaki aku bisa dan berdenyut - denyut....!!!!

6 comments:

NM02 said...

baik kau masuk wad je bang

kang lelama melarat entah ape jadi plak nnt

mulai hari ni, kau kena berani masuk sepital okessss

bujal X said...

apa kes pakcik??

*ngeri plak saya tengok~pakcik cepat baik~~

sha a.s said...

dah knpe ngan kaki ko tu bang?

ADAN + LINA said...

NM02: Yup..kena berani demi masa depan Keluarga

ADAN + LINA said...

Bujal X : Luka kena jangkitan Kulit...

ADAN + LINA said...

Sha.as: Biasalah..mula mula luka kecil lps tu tak jaga makan..Makan seafood banyak sangat..
luka tak jaga so kena jangkitan Kuman...!!!