~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Wednesday, April 18, 2012

UBAT GIGI

Hello blogger semua.
Sempat juga adando buat entry kat blog ini.
Kali ni adando nak cerita tentang
Ubat gigi anak anak adando.
Jika sebelum sebelum ini
anak anak adando menggunakan ubat gigi khas untuk kanak kanak
Lama juga depa semua guna ubat gigi kanak kanak ni.
Puas juga nak ajar anak anak supaya guna ubat gigi dewasa
tapi
Alasannya
"Ubat gigi dewasa pedas..."
Yang Pink berperisa Strawberi kepunyaan E'sya
yang oren berperisa orange tu kepunyaan Airiel.
Kalau shoping tu
harus beli ubat gigi ini.
tapi sejak kebelakangan ini
E'sya dan Airiel
sudah bertukar
menggunakan ubat gigi dewasa
sama macam
Adando & My Wife gunakan.
Dah tak pedas ke..????
Dengan budak budak ni kena guna psikologi.
Bila diaorang dah start guna ubat gigi dewasa ni
adando & isteri akan memuji
dan mengatakan
Gigi mereka lebih putih berseri sejak guna ubat gigi dewasa
kalau dulu guna ubat gigi kanak kanak gigi tak berapa nak putih.
Mulut pun bau wangi sekarang ni
so
budak budak ni pun banggalah
bila dipuji...!!!

4 comments:

Anum said...

ye betul
anak2 kena guna ubat gigi yang sesuai

Saya Disini said...

budak2 suka mcam2 perisa..baru diorg semangant nk gosok gg

Saya Disini said...

budak2 suka mcam2 perisa..baru diorg semangant nk gosok gg

Nazayiena said...

betul tu nak pujuk anak2 guna psikologi....