~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Saturday, April 7, 2012

DAN PEMENANGNYA IALAH.......

Baru baru ini adando ada jugalah buat Entry,
Dan minta rakan rakan blogger adando beri komen sikit,
Entry tentang :
 klik aje ini>>>:CUBA KOMEN SIKIT

Adando buat entry,
Dan minta rakan blogger adando cuma tinggalkan komen
dan Pengomen yang terbaik, adando akan beri hadiah..
 Apa hadiahnya...???
Biarlah rahsia dulu.


Dan pengomen pilihan adando ada 2 orang :


komennya berbunyi:
Komen adando:
Yup betul, skrg ni ramai staf yg kerja kat opis adando ni lahir tahun 90.
sedangkan adando lahir awal2 tahun 70an,
maknanya dah semakin hampir usia persaraan...
tapi
yg bestnya bergaul & melayan karenah bebudak yg lahir tahun 90an
itu yang membuat kita tak sedar yang kita ni sebenarnya dah tua.

2. Ciksukaberangan.
Komen adando.
yup... Bila tengok bebudak balik dari sekolah dengan beruniform
membuatkan kita akan teringat zaman persekolahan
terasa rindu sangat zaman persekolah
bila conggak conggak semula
Laaa...dah lama sebenarnya aku ni tinggalkan zaman sekolahan
Eeeeee....Dah tua aku ni..



Adando nak ucapkan taniah dan terima kasih kepada rakan blogger
yang telah sudi memberi komen.
Biarpun komen anda tidak berjaya menambat hati adando
namun adando tetap menghargainya.
Lain kali cuba lagi.
Dan rakan rakan blogger
jom follow blog blog
yang telah
memberi komen untuk entry adando.

***P/s kepada: Cik suka berangan, sila contact adando.

6 comments:

ciksukaberangan said...

uuu~~ :D

KhaiRin : anies said...

tahniah kpd pemenang

aKSARAfENDI said...

trima ksih...hahha mng jgak ye...

Anonymous said...

untunglah jadi pemenang...
mesti adando beri hadiah percutian paling lekeh pun camera DSLR

huwa...huwa....huwa....
nyesal tak komen.........!!!!

Nazri Razra said...

Bila aku nak menang ni weiii???

Nazayiena said...

Tahniah pd pemenang.....