~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Thursday, April 12, 2012

HADIAH UNTUK SI BEN 10.........

hello...Hello...Hello....
Jumpa lagi hari ini.
selepas cuti sempena
Pertabalan Agung baru.
Ingat tak entry adando yang bertajuk
" SAMBUTAN BEZDAY SI BEN 10 KALI YANG KE TIGA "
Pada yang belum baca
V
v
V
v
Sewaktu party tu,
Ibubapa beli sendiri hadiah untuk anak masing masing
so
ibubapa takkan nak berkira sangat
untuk anak sendiri.
kalau beli hadiah yang mahal pun
bukan orang lain yang dapat
anak sendiri yg dapat.
Si Ben 10 Aidid Airiel Shahreza
bersama hadiah hamper yang adando & isteri beri.
Hamper ni adalah
set makan
jenama BEN 10
Set pinggan makan.
ada pinggan, sudu, cawan, mangkuk, sudu dan garpu.
Botol air juga Ben10
Bekas makanan Ben10


Dalam bekas makanan tu ada
Sudu, Garpu dan tray.
Mangkuk sup.
saiz sederhana dan kecik.
tetap Ben10
 Semua sekali barangan ini
adando beli dalam RM 70 juga.
tapi
tak mengapa untuk satu satunya
My Hero Aidid.

2 comments:

chinta... said...

wah sakan abg ben10 kita tu...comel je muka dia kan abg adando...meh share ngan auntie sikit hehehe..suka layan budak2..

Atikah Alias said...

HI SIS..KAT MNA yer leh dpatkan botol air ben10..anak2 nk juga botol air mcm tu