~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Friday, April 6, 2012

CUBA KOMEN SIKIT......

Hello rakan blogger sekalian.
Minggu lepas adando ada dengar satu siaran radio
mengajukan soalan
seperti di bawah
v
v
v
Jawapan Adando:
Bila pergi ke Supermarket, salesman @salegirl
yang tak berapa nak tua
bertanya pada adando
"Ya....Pakcik nak cari apa...???"
( Dalam hati Ya..Allah...PAKCIK dia panggil aku.....!!!
dah tua ke aku ni...??? )




So
kepada blogger yang lain
Silalah tinggalkan komen anda untuk soalan diatas
dan
Pengomen yang terbaik
Adando akan beri HADIAH MISTERI...
(Jumaat 6 April last komen)

12 comments:

Anum said...

saya akan rasa diri sudah tua bila ada org bertanyakan.. uik belum ada anak ke?

nina_adana said...

saya rasa tua biler dah ramai panngil saya makcik .. wat mase sekrang ramai nye panggil saya kakak.. walaupun umur kiteorang sebaya.. hewhew

ciksukaberangan said...

saya akan rasa tua bila selalu terkenangkan pengalaman dan detik2 bersekolah dulu2

shiema sufian said...

Bila umur kian meningkat dan status makin lama ditukar (:

wahida said...

jap lagi dtg balik, nak fikir dulu...ekekekek...

aKSARAfENDI said...

sya rasa mkin tua bila org yg bru masuk2 keje skrg ni lahir tahun 90an..bila tgk no ic dorang, trus je trnganga pastu ckp dlm ati " mak aii, dah tua dah aku ni.."

::NureeN:: said...

ape??? makcik.. x pernah lg la org panggil makcik, tp ada 1 ptg tue blk keja, anak jira dpn umah budak sek rendah lg tetiba dia panggil makcik kat nureen.. bila nureen buat muka terlopong terus dia tukar panggil mak ellesya (ellesya tue nama anak nureen) hahhaa

♥ Wina ♥ said...

salam..singgah kembali :-)

menariknya...

saya akan rasa diri sudah tua bila saya bakal sambut hari jadi saya yang ke-30 tahun depan...series macam tak boleh terima saya akan tergolong dalam usia 30-an tak lama lagi...30?? series...memang x percaya!!

dakcik said...

saya rasa diri saya tua bila org ckp besar dh anak saya..hehe

p/s : TQ follow..=) salam perkenalan

KhaiRin : anies said...

bila... sy jumpa kwn sy yg da berkahwin n ada ank pastu ms nk berpisah, dia ckp: okey salam aunty, salam aunty!
oh no... hakikatnya x bleh dgr perkataan aunty..rs mcm makcik2 dlm cite omputih kt tv tu hehehe

Nazayiena said...

Saya akan rasa diri sudah tua bila pegi ke pasar adik2 dan abg2 yg jual tu panggil kita acik jadi rasa dah tua2 sgt sedangkan org yg jual tu sebaya je dgn adik saya atau adik ipar,apa lagi saya jwblah "anak,makcik nak yg nie bungkus yea atau cu bungkus yg nie"baru puas hati rasa diri nie dah tua sgt.....

Ati Masrif said...

kita rasa kita dah tua bila
org yg lebih kurang sebaya panggil
kita akak...huwaaa