~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Friday, October 21, 2011

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU

Selamat berhujung minggu....
Sure dah ada Plan untuk menghabiskan hujung minggu ni.
Bersama siapa...????
famili, sahabat atau kekasih hati.(ini bagi yang bercouple)
XTVT aku hujung minggu ni..???
Entahlah...

Maybe bawa famili bersiar siar di sekitar Kuala lumpur kot
tak pun Duduk rumah bermesra dengan anak anak & isteri.
                                                
Apa pun yang dirancang untuk XTVT hujung minggu ni
PASTIKAN Keselamatan anda dan orang yang anda sayangi terjamin.

sekarang ni banyak benda benda yang tak dijangka boleh terjadi.
Kalau ada yang nak pergi Picnic di Laut ataupun sungai / jeram
bersama Famili @ rakan
Utamakan keselamatan.
Maklum sahajalah sekarang ni cuaca tak menentu.

Mana yang memandu pula
Ingat orang tersayang.
Tak perlu tergesa gesa
Biar lambat asal selamat.
SELAMAT BERHUJUNG MINGGU.


9 comments:

~ ADANDO ~ said...

.

kUyacUmi said...

selamat berhujung mggu jugak..

emma dangdut said...

selamat berhujung minggu!

NasZ said...

esok saya kena buka kaunter kat teluk intan. hehehe.

Papa Mifz said...

Esk lusa papa n mama mifz keje,hjg mgu kitaorg ialah weekday..hehe

* ado hadiah,tq2..esk papa mifz email alamat k ;-)

Fitrihadi said...

selamat jugak :)

Run Away said...

banyak nyer ikan kat sini....selamat berhujung minggu.../salam kenal..;d

Risik resepi said...

slamat berhujung minggu jg..:)..have a nice day..

~ ADANDO ~ said...

Selamat berehat kepada yang bercuti
Kepada yang berkerja selamat berkerja