~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

IKLAN SEBENTAR

Tuesday, May 24, 2011

BALIK KE KEDAH ( 1 ) ( TAMAN JUBLI )

06 Mei 2011 (Jumaat). Sehari selepas aku balik dari Sukanun di Trengganu,
kini turn untuk ke Utara pula..!!!
Bulan Mei ini dalam tempoh 2 minggu aku berjalan sakan..
nak cite,
first Mei aku balik Negeri Sembilan, kemudian ke Melaka,lepas tu balik Sg Buloh (Selangor) kerja di Kuala Lumpur, Kursus di Janda baik Pahang, and than ke Trengganu pula, lepas trengganu ke Kedah (Umah Mertua),singgah Penang (umah Adik Ipar) nak balik singgah Taiping Perak (umah adik aku)..Habis satu Malaysia aku pusing..Cuma 3 negeri aje tak pergi.. iaitu Kelantan,Johor & Perlis.
Bila dah lama tinggalkan famili so kesempatan cuti ini
( ambil cuti 16 & 18 Mei, 17 mei cuti WESAK )
Aku nak habiskan masa bersama anak anak.
Sewaktu di rumah mertua, petang tu aku bawa my famili bersiar - siar di Taman Jubli, Sungai petani.
Seronok Aidid & E'sya bermain di Taman Jubli.
Dari jam 5.00ptg Sampai jam 7.00ptg aku disana
PEACH....!!!!!
Adik ipar aku & wife dia pun joint sekali juga tu.
Ady & Tila siap bawa makanan lagi..!!
Aksi dua beradik ni...!!!
Aidid yang sangat enjoy..!!!

E'sya yang seronok sangat.

Seronok tengok gelagat dua beradik ini..!!!
Riang hati tengok anak anak semakin membesar.
Bila dah habis pusing Taman Jubli..
Dah penat berlari..
Time menghilangkan dahaga..
singgah sebentar di food court yang terletak di Taman Jubli ni.

Ais Kacang  & Laici kang Buah buah buahan menjadi Pilihan.
Lepas dah settle semua..
apalagi..Dah senja so baliklah...!!!

No comments: