~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Monday, May 30, 2011

BUAT BISKUT.....!!!!

Weekend lepas,
Tengok apa XTVT anak beranak ni,
inilah XTVT baru My Beloved wife & Princess E,sya.
Buat BISKUT CORNFLAKES...
Aiii.....
Macam nak Raya aje...!!!
LAYANZZZZ......!!!!!!
 Ini pula CUP pilihan Princess E'sya.
Ini cup pilihan Prince Aidid Airiel...
Cornflake yang dah masuk bekas...!!!
 Dicampur pula dengan KISMIS...
MADU juga di Tuang...!!!
Madu + Kismis + Madu
Digaul sampai rata...
 Excited E'sya membuka cup...!!!
 Tengok si tukang sibuk,
Aidid yang sibuk mengacau...!!!
 Tambah apa yang kurang...!!!
E'sya yang begitu excited...
selepas semua dah rata dan sebati...
masukkan dalam cup...
Dah siap masuk dalam loyang...
dan boleh mula dimasukkan dalam microwave...!!!
Bila dah kuar dari Microwave tunggu sejuk 
dan boleh dimakan sambil tengok TV.

3 comments:

pena rozie said...

Eh...macam nak rayer la pulak. Tak sabar nak buat biskut rayer.

ADAN + LINA said...

Kih...kih...kih....
itulah pasal...
NAK TEMPAH ke...????

chichi said...

bang adan..cuba buat cara aku lak..ni tak tipu tau..aku panaskan secawan butter dalam kuali sampai cair..pastu letak secawan gula pasir..masak sampai berbuih2..itu maknanye gula dan butter dan bertuka menjadi sira..pastu kau campur dalam konflek..kalau letak madu mcm tu je..tak lekat sangat...