~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

IKLAN SEBENTAR

Tuesday, May 24, 2011

BALIK KE KEDAH ( 2 ) ( RONDA PENANG )

Jika sebelum ini aku bawa famili beriadah di Taman Jubli, kali ini aku nak bawa nak anak menaiki FERI pula.
Bukannya sebelum ini mereka tak pernah naik Feri tapi masa bawa diaorang naik feri waktu tu masih kecil lagi.Sekarang ni dah besar so aku bagilah dia merasa naik feri.Sebelum ini kalau ke Pulau Pinang aku lebih suka guna JAMBATAN sebab malas nak Q menunggu Feri.
tengok E'sya & aidid sempat memberi pose sewaktu menunggu feri tiba.

"Daddy, Ambik gambar kakak kat sini sebab ada sampan belakang ni.." pinta E'sya.
Adik Ipar aku, Rokhairi & isteri serta anak sulongnya juga Joint sama.

FAMILI BAHAGIA.

Ini Bibik aku.
TUTY..
Bebudak ni memang manja dengan Tuty..

"Daddy kat sini ada tali besarlah..."

MY ALZA.. Basah sikit terkena percikan ombak..
sampai aje daratan terus cari car wash untuk mandikan dia.

Ini pula mereka didalam kereta.
Sempat juga ke KAKI BUKIT BENDERA.
Ingatkan nak naik Bukit Bendera ini tapi E'sya tak nak sebab takut tengok train dia.

HAPPY HOLIDAY........!!!

Suka sangat dapat berjalan.

Ini pula waktu malam.
Sewaktu nak balik.

Naik Feri 2 tingkat.Kali ini naik tingkat atas pula.

Dah letih tapi tetap pose.

Kalau ikutkan hati aku,
mahu aje check in kat pulau ni tapi baju tak bawa pula..!!

Happy sesangat..!!!

No comments: