~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Monday, February 27, 2012

HADIAH.............

Salam Petang Isnin.
Lewat sikit adando masukkan entry hari ini.
Maklum ajelah duduk bersapau kat
Hotel Mandrin Oriental Kuala Lumpur
atas urusan kerja..!!!

Hari ini,Adando nak berstory tentang HADIAH.
Apa perasaan korang bila dapat HADIAH..???
Bagi adando, Sangatlah suka dapat hadiah
tak kisahlah samaada hadiah tu besar atau kecil
Murah atau MAHAL
yang penting keiklasan si pemberi hadiah
atas tanda ingatan kepada adando.
( Ada ke yang tergerak hati nak beri adando Hadiah bila baca ni...??? )
h...hi...hi...hi...hi.....hooooo.........!!!!

Sebenarnya adando nak cerita pasal hadiah ni.
last weeks, adando beri hadiah untuk
anak anak adando.
Beri hadiah kerana bersebab.
Yang ini untuk anak adando yang sulong.
Aida Syadiena Illiesya.
yang berusia 6 tahun.
Sekolah tadika Q~dess.
Sebab beri hadiah kat dia
adalah kerana sepanjang bulan FEBUARI 2012
dia punya SPELLING di sekolah
BAHASA MALAYSIA dan BAHASA INGGERIS
Semuanya betul.
Sebab itu adando beri dia Hadiah
sebagai Perangsang
untuk dia terus tekun belajar dan lebih berjaya.
Punyalah dia suka dan excited.
 
Peminat dan pengumpul koleksi
karikatur "PRINCESS"
so
adando beri dia
TOWEL MANDI PRINCESS
V
V
V
Ini pula untuk anak adando yang no 2
My Hero
Si BEN 10
Aidid.Airiel Shahreza.
Usia 3 tahun
8hb March 2012 nanti genap 4 tahun.
Adando beri dia hadiah
sebab
Dia begitu Prihatin menjaga adiknya
di TASKA.
Walaupun sebenarnya sekadar nak menjaga hatinya
supaya dia tak terasa bila adando beri hadiah pada kakaknya.
biar adil dan saksama.
Pengumpul barang barang karaktor kartun BEN 10.
Beg Galas yang membolehkan dia
meletakan kain baju untuk ke Taska.
V
V
V
V
V
V
V
PERIUK NASI JENAMA PHILIPS.
Yang ini untuk
My Beloved Wife.
Hadiahkan dia Periuk Nasi ini
sebab
S.A.Y.A.N.G
Dah macam MODEL pula adando tengok gambar ni.
inilah dia Periuk nasi Philips tu.
Adando beri sebab
nak gantikan PERIUK NASI LAMA.
Periuk nasi ini dah sebaya dengan usia usia perkawinan adando.
Dah nak masuk 10 tahun.
Banyak jasa periuk nasi ini.
Tak pernah rosak @ buat hal
tapi adando gantikan sebab
v
v
v
v
Soket Wiyer dia dah longgar.
maybe sebab selalu panas
jadi dia longgar dan bahaya.
Jadi sebab sayangkan isteri
adando belikan dia peruk nasi baru.
mana nak tau, takut my wife terkena
kejutan Elektrik pula.

Sebab tu adando kata tadi:
Beri hadiah ni kat wife sebab SAYANG kat dia.
takut dia terkena kejutan elektrik..
nanti PUNK pula rambut dia...
ha...ha...ha.....

4 comments:

Cik Aini Lavender's said...

ermm..baguskan sekurangnya dorang rs lebih semangat n rajin =p
comel la ank yg bongsu pic dia isap puting tu..

thanks ye sudi jenguk n follow ai pnya blog.ai follow sini jg.

Mama Ema said...

wow, seronoknya dapat hadiah...bagus juga idea camni...eratkan lagi kasih sayang antara isteri dan anak-anak

~ ADANDO ~ said...

Cik Aini Lavender's: Terima kasih atas layangan komen

~ ADANDO ~ said...

mama ema: salah satu cara untuk menghargai seseorang juga.