~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Tuesday, February 14, 2012

VALENTINE'S DAY........


Salam sejahtera...
Adando nak joint KEMPEN.
"KEMPEN ANTI VALENTINE'S DAY"
Kempen ini telah dianjurkan oleh
Rakan blogger adando
iaitu
v
v
v

Kempen ini bermula dari 14 hingga 20 Febuari 2012.
Segala syarat syarat kempen ini ada di

Terima kasih kepada Saudara JOKEOJEONSALO
 sudi mempelawa adando joint kempen ini.
Ayuhhhh....
Rakan rakan blogger adando
kita ramai ramai joint
KEMPEN ANTI VALENTINE'S DAY

14 FEBUARI 2012.
Hari ini rata rata terutama yang para remaja meraikan Valentine's Day
tetapi
Sebenarnya kita sebagai orang islam
adalah dilarang sama sekali untuk meraikannya.
Banyak artikel artikel yang menyatakan akan
umat islam
DILARANG
Meraikan Valentine's Day.

Adando sempat juga membuka beberapa artikel yang memberi pengatahuan tentang Valentine's day ini.
Antaranya :
V
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v

Jadi kepada pembaca budiman sekalian
bolehlah menambah ilmu pengatahuan.
sebagai saudara seislam
ingat mengingati tu adalah wajib.

10 comments:

Anum said...

jom join

Jokeonsalo said...

Assalamualaikum..
Terimakasih kerana sudi menyertai kempen ini. Adando adalah bloggers yang ke2 menyertai kempen ini.

Btw, entri yang adando sampaikan penuh dengan informasi dan sejarah berkaitan valentine's day.

Apa2pun, entri adando akan dipilih untuk dimasukkan ke dalam blog Jokeonsalo selepas tarikh tutup penyertaan.

Terima kasih :)

Awie Omar said...

Baru Folo sini. Menarik jugak blog ni. Keep blogging k!
Jemput la baca entriku ini
http://awieomar.blogspot.com/2012/02/10-kaedah-elak-ter-sambut-hari.html

aKSARAfENDI said...

katakan tidak utk valentine's day..kalau nk brkasih syang, stiap hari bole brksig syang asalkan ikut syariat agama..
kasih syang utama biarlah kepada yg halal & tak mnjurus kpd mksiat..

kan3?...

~ DADDY ADANDO ~ said...

Anum: jom...jgn berlengah lagi...

~ DADDY ADANDO ~ said...

Jokeonsalo: terima kasih..

~ DADDY ADANDO ~ said...

awie Omar: wah...nama mcm penyanyi AWIE...ha...ha...ha...
Apaun terima kasih kerana sudi joint kempen ini.

~ DADDY ADANDO ~ said...

Aksarafendi: Yup...setuju sangat dengan komen anda..

Awie Omar said...

Assalamualaikum. Terima kasih sebab sudi folo blog
"Awie Omar". Aku juga dah folo blog kamu ni.
Nak minta tolong sikit boleh? Tolong pilihkan
antara 12 blog ini,

1. http://noorniey.blogspot.com/
2. http://www.massaari.com/
3. http://farahazurah.blogspot.com/
4. http://wamozuwaha.blogspot.com/
5. http://deliarayushe.blogspot.com/
6. http://rienatomato.blogspot.com/
7. http://mohdyunus89.blogspot.com/
8. http://asyikmaiburogu.blogspot.com/
9. http://afeeszamran.blogspot.com/
10. http://sheypull.blogspot.com/
11. http://guaqbest.blogspot.com/
12. http://khairiz85.blogspot.com/

Yang mana satu kamu rasakan paling menarik. Harap
sudi memberi respon (komen) kat sini :
http://awieomar.blogspot.com/2012/02/next-top-blogger-1-episod-5.html

Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih :)

[fArAh aLiAs] said...

anda dijemput khas oleh farah alias! bloggers,...! jom join ^_^ http://coretanharapan.blogspot.com/2012/02/segmen-farah-alias-my-blogger-idol.html