~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Thursday, June 30, 2011

SI ABANG (AIRIEL) KENA...............!!!!!

Malam semalam, Sewaktu my Wife & bibik sedang sibuk memasak didapur, aku pula tengah baring sambil memerhati Eryna yang tengah ligat berjalan walaupun baru dapat "LESEN L" . Si abang Airiel & Kakak Esya main berlari lari dalam rumah...


Biarpun aku dah berkali kali melarang Kakak & abang berlari takut terlanggar si Debot Eryna yang ligat berlegar legar berjalan...Macam orang baru dapat stering kereta..!!!


Tiba tiba si Abang Airiel TERLANGGAR Eryna...Terlentang Sidebot tu terjatuh dengan kepala terhantuk dilantai..Apalagi MELALAK si Eryna kerana sakit...Berlari bibik mendapatkan eryna..
Aku pun bingkas bangun dan Mencapai Pengaru Belakang (dari Buluh), Peeekkk.......!!! singgah dikaki (betis) Si abang... Abang Airiel pun Meraung Sakit... Kakak E'sya juga kena..sbb kalau nak bantai kena bantai dua dua sekali...!!!


Bila siabang dah kena, dia lari sambil menanggis ke My wife...Tunjukan betis dia yang aku bantai..
Abang Airiel ni berkulit Putih so tempat yang aku bantai tu berkesan MERAH..!!! So my wife pun ambil minyak gamat sapu diBetis Abang Airiel yang masih tak henti menanggis...!!! dan suruh abang Airiel baring sambil meminum susu...


Aku pun datang tengok betis dia yang aku bantai tu, Memang berkesan dan Merah..Tapi aku rasa aku tak bantai dengan kuat pun..iyalah mungkin sebab kulit dia putih so kesan tu nampak ketara.

Dalam hati aku pun tercetus rasa kesal & bersalah sebab bantai dia. Tapi aku bantai bukan sebab aku benci cuma nak mengajar dia supaya dengar cakap..Abang Airiel & Kakak E'sya sekarang ni memang dah macam melampau sikit ragamnya kerana jarang kena marah sebab aku & my Wife selalu cakap elok elok aje sebab tu melampau sesekali terpaksa juga "BANTAI" sebagai pengajaran untuk diaorang...!!!!

"KEJAM"kah aku...?????

3 comments:

sha a.s said...

argghh ko bang...mmg kejammm!!! ekeke

ADAN + LINA said...

sha.as:Bukan kejam... tapi beri pengajaran...

wardah said...

kejam tu tak la bang..tapi pastu ko pukul la betis ko plak. sakit tak? ahaha