~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

IKLAN SEBENTAR

Thursday, June 9, 2011

CCM 03 (CAMERON HIGHLAND)

Selesai di Kea Farm, kami meneruskan perjalanan ke Brincang...
Ini yang disebut sebut oleh E'sya & Airiel..
STRAWBERRY TIME....!!!!!
Kami ke Taman AGRO,
disini terdapat kebun Strawberry yang besar.
Dan kita boleh memetik buah strawberry ni dengan bayaran RM40 sekilo.
 Princess E'sya excited memetik Buah Strawberry.
Prince Airiel juga tak mahu ketinggalan.
Petik juga...
Tengoklah gelagat dua beradik ni...
Kat sini juga terdapat pokok Anggur...
Disini juga terdapat taman KAKTUS.
Pelbagai jenis kaktus terdapat disini..
My beloved Wife bersama Bibik Tuty.
Posing jangan tak posing....!!!
Terdapat juga kolam ikan..
Ikan koi penghuni kolam ni...
Posing dari My beloved Wife...!!!!
Hmmm....
Anak dara aku ni kalau berposing 
X payah nak ajar pun....!!!!
Anak teruna aku....
Posing juga....
Aku suka sangat pic dia ni...
Lagak macam orang besar aje...
Apapun tetap ensem.....!!!!!

Haaaa.....
Ni 3 beradik.....
Seronok dapat jalan jalan....!!!!
.
.
.
.
.

Si Ebot....!!!!

Tetap juga nak posing ni.....
Iyalah usia dah 1 tahun masa ni....

Masa kat sini seronok betul anak anak aku...
aku pun seronok juga 
sebab
Anak - anak & isteri 
Happy....!!!!

No comments: