~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Tuesday, June 21, 2011

BERBEZA TAK....????

Hello......
haaa....nak cerita tentang AIDID AIRIL SHAHREZA BIN SHAHADAN ni.
Tengok pic diatas..Ada perbezaan tak..???
Tengok PIPI & DAGU dia...Pipi Dah TEMBAM....!!!! Dagu dah tak ada bentuk....!!!!
Gambar yang sebelah kiri tu diambil tahun lepas, Sebelah kanan baru aje ambik 2 hari lepas...

Sejak kebelakangan ni Aidid memang banyak makan. Sentiasa berSelera aje.. Minum susu juga banyak.
Kalau dulu susu dia boleh tahan 1 minggu sekotak tapi sekarang ni 4 hari aje dah habis...
Berat badan dia juga terasa...Kalau dulu boleh juga dukung dia lama lama tapi sekarang ni sekejap aje dah lengguh...!!!

Nak kata aku beri makan VITAMIN tak juga...Tapi tak tahulah kenapa dia berselera aje sekarang ni.
Biarpun dia banyak makan & Minum susu tapi dia Agresif...Tak duduk diam..Dah macam kena HYPER AKTIF pula..TIDO aje senyap..Celik aje biji mata sure ada aje benda yang dia buat..Naik Pening kepala Bibik melayan kerenah dia...!!!!!


8 comments:

NM02 said...

haah la weh... dah tembam dia skang. lain benor dah ngupernya... sesok dah nampak anak bujang plak. besar dah anak2 kau kan bang.

chichi said...

abis tu baka besar..abang lupa ker..hehehehe

sha a.s said...

bagusla.....biar dia sehat....

ADAN + LINA said...

nm02: Yup...sikit hari lagi dah ada aku anak teruna...

ADAN + LINA said...

chichi: Bukan baka besar sbb kalau ikut Mak dia baka kecik..Daddy dia baka sederhana....!!! ha..ha...ha....

ADAN + LINA said...

sha as: besar besar pun kesihatan dia terjaga sebab mak dia Staf nurse...!!!

Papa Mifz said...

macam mana la kalo MIfz dah besau nanti...hehe

wardah said...

mungkin dah nak ke arah kau bang..hehe