~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

IKLAN SEBENTAR

Tuesday, September 13, 2011

20 Ogos 2011

Biarpun cerita ini dah hampir lama tapi aku tetap nak masukkan cerita ini.
20 Ogos 2011 bersamaan 20 Ramadhan
Sabtu.
Selepas majlis berbuka puasa satu majlis meraikan Birthday
dirumah kakak ku di Gemas Negeri Sembilan.
Dirumah banglo ini aku meraikan Birthday
My Princess Aida Syadiena Illiesya yang ke 5 tahun.
Dan
Dalam bulan Ogos juga Birthday
My Father Hj Baharudin (12 Ogos) yang ke 72 tahun.
Serta
Anak Sedara aku Aliya Nur'Ayuni yang ke 4 tahun.
Inilah Kek Sponge Box.
H.A.P.P.Y  B.I.R.T.H.D.A.Y
Princess E'sya
Yang ke 5 Tahun.
Happy Birthday Ayuni.
yang ke 4 tahun.
Inilah mereka yang menyambut ulangtahun
 kelahiran pada bulan Ogos.
Princess E'sya bersama Ayuni.
Jom nyanyi ramai ramai.....
"Happy birthday to you..."
"Happy Birthday to you..."
Happy Birthday to Atuk, Esya and Ayuni.....
Tiup...Jangan tak tiup....!!!
Acara Potong kek pula...!!!
Aiikkk...My Mom...
Teringin juga nak pakai Topi Birthday...
Qaireen pun sama...!!!
Sebelum potong kek mengabadikan kenangan bersama.
Biarpun Party Birthday ni dihadiri oleh kaum keluarga terdekat
namun tetap meriah...!!!
Ha...Meriah dan happening...
ini pula Esya bersama causin causinnya..
Kesian si Airiel bila balik N.9 causin dia ramai perempuan.
Causin lelaki semua dah besar dan remaja.
Ciuman dari Mummy untuk seorang anak...!!!
Suapan dari anak ke Mummy
dan
ada pesanan dari mummy untuk anak daranya..!!
Taraaaaaa.....
Baru aku Interframe...!!!
Bergambar lagi......!!!
Makan time....!!!
My Father and My Mother.
Insan yang aku sayangi...
Bibik aku juga sempat memberi pose bersama My Mom...!!!

1 comment:

NM02 said...

selamat ulangtahun kelahiran kepada mereka2 yang kau kasihi.. moga diberi kesihatan yang kuat utk meneruskan perjuangan dalam kehidupan