~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Tuesday, January 10, 2012

KELAB KESELAMATAN KANAK KANAK (3K)

Hai....
Pernah dengar kelab 3K..???
Kelab 3K ialah
"KELAB KESELAMATAN KANAK KANAK"
Adik Ipar aku Bang Ngah
yang bekerja di
Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia cawangan Penang
telah memberi dan mendaftarkan
anak adando
AIDA SYADIENA ILLIESYA
&
AIDID AIRIEL SHAHREZA
untuk Kelab 3K.
Kelab 3K ini
adalah dibawah
Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia.
Kelab 3K
memberi Beg.
Bekas pensil
yang tertera maskot Bomba
"TUPAI"
Pensil box
yang lengkap dengan
Stationery serta colour pensils
Uniform Bomba.
beserta Cap.
Memang Comel sesangat.



POSE
dari BOMBA KECIL MALAYSIA.

AIDA SYADIENA ILLIESYA

AIDID AIRIEL SHAHREZA.


Kelab 3k ini
untuk kanak kanak yang berusia 4 hingga 6 tahun sahaja.
Biasanya ianya untuk kanak kanak yang bersekolah TADIKA.
Pendekatan Bomba kepada kanak kanak
tentang penjagaan keselamatan.

12 comments:

Anum said...

sangat cool ok

..::SangRatoo::.. said...

heheheeh..nampak sajak Aidid dgn baju tu..dah mcm bomba bebenor :D

Nieda said...

TQ add akak.
Ada pulak 3 K . Teringin nak joint. Cam mana yer?

eMMe said...

alolooloo...pandai bergaya budak2 nih cerianye mereka..leh jadi model ni... bagus gak, keselamatan diterapkan dlm jiwa anak2 seperti mereka...pendedahan dari awal penting...

Lelaki Ini said...

nak join lah..
hahahaha
tak sedar diri dah tua

~ DADDY ADANDO ~ said...

Anum: very cool

~ DADDY ADANDO ~ said...

sang ratoo: ha..ha...ha...
Ada gaya jadi pegawai atasan BOMBA skim SBPA...!!!
BFFCM...!!!

~ DADDY ADANDO ~ said...

nieda: sama sama juga...

~ DADDY ADANDO ~ said...

emme:Memang MODEL separuh masa bebudak ni...

~ DADDY ADANDO ~ said...

lelaki ini: Boleh joint juga tapi ini untuk kanak kanak yg belum baligh aje...
ha...ha...ha... jangan marah..!!

Panglima Muda said...

jaga anak baik baik, anak saya dah besar besar, dari 5, cuma seorang je perempuan

mselim3 said...

salam ziarah salam ukhuwah dan salam persahabata..terima kasih masukkan saya dalam bloglist adando....
Anak2 adando ceria aje ...likes father and mother...happy aje....
Moga nanti menjadi keluarga bahagia yang membawa ke syurga ...insaallah.

Moga bahagia dan ceria2 selalu....

daripada selim...sahabat blogger.