~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Monday, August 15, 2011

DUA SITUASI BERBEZA...

SITUASI PERTAMA.

Princess E'sya yang akan berusia 5 tahun pada
20 Ogos nanti sedang asyik melayan SMS.
Semenjak dah pandai membaca dan mengeja serta menaip Mesej ni
H/P aku tak boleh terlepa..Pasti dia akan mengerjakannya..
Mengalahkan orang sedang di lamun cinta.
Padahal berbalas mesej dengan Pak Cu aje..
 Aku tak kisah
Coz
 ini akan membuatkan dia akan lebih cekap & cepat membaca serta mengeja.
Kira satu pembelajaran juga.
Namun bimbang juga,
Bila besar sikit nanti, dah pandai berboiferen berkawan
alamatnya
tak berhentilah deringan bunyi mesej...!!!!

SITUASI KEDUA.

Anak bujang aku, Aidid Airiel yang berusia 3 tahun 5 bulan ni.
Suka sangat menjerit.
KEY NOTE dia...
Makkkkk aiiii.....
Boleh bergegar satu Quarters....
Dah macam "TARZAN" pun ye juga...
Kalau ada yang dia tak puas hati
Siaplah...Dengarkan aje
"JERITAN BATIN KU.."
Kadang kala tu rasa nak PEKUP aje mulut dia..
Harap harap Bila besar nanti
Boleh jadi Ustaz..
Dengan Note yang Tinggi
Insyaallah...
Boleh Laungkan
AZAN...!!!!
Sejuk telingga Daddy & sejuk perut mummy mengandungkan..!!!

2 comments:

Nazri Razra said...

Kasi azan cam Jamal Abdillah satu.. kasi tarik sket...

..::SangRatoo::.. said...

hehehe..jangan pekupp bang..karang kakak die sms kat teledera.. :D