~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

IKLAN SEBENTAR

Monday, April 18, 2011

CURUT OH CURUT..........!!!!!!

Anda pernah Hisap Curut....????
( Lelaki sahaja ) tapi aku tak pasti pula kalau ada kaum Hawa yang hisap curut...
Sepanjang aku hidup tak pernah pula aku nampak kaum Hawa ni hisap curut...!!!
Berbalik pada soalan saya yang awal tadi....
Aku sendiri pun tak pernah hisap curut apatah lagi curut tu sebesar ibu jari tangan not ibu jari kaki...
First time aku hisap curut, one of director aku yang beri sewaktu keluar dinner denganya tempohari...
Curut yang dihulurkan pada aku Bukannya Curut "LOW CLASS" yang biasa jual di kedai Mamak tapi ini curut yang MAHAL...
Aku pun memcubanya...Tapi dalam hati hanya tuhan saja yg tahu betapa susahnya nak nyalakan curut ini....
Maklumlah pertama kali dalam hidup...!!!!


inilah curut yang cuba aku habiskan tapi tak berjaya...!!!!!

No comments: