~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

IKLAN SEBENTAR

Monday, April 18, 2011

HAPPY BIRTHDAY KAK IMAH.

15 April 2011 (Jumaat) Birthday Norimah Bt Jadid atau lebih mesra dengan panggilan Kak Imah. Perwatakan dia ini memang agak Garang tapi sebenarnya dia seorang yang sangat baik. Aku senang bersahabat dengan dia dan selama aku berkerja di MATRADE ini aku memang rapat dengan dia. Aku rasa dia sudah seperti kakak aku sendiri.
Banyak benda dan cerita yang kami berkongsi..
Aku & My beloved Wife juga selalu juga bertanya pendapat dia..

Hanya siapa yang rapat sahaja akan faham akan perwatakannya...
Ramai juga dikalangan kami ini yang agak kurang senang dengan perwataknya yang agak GARANG..
Tapi bagi aku Garangnya itu bertempat.
Kalau ikut mulut - mulut orang pasal dia dah lama aku tak kawan dengan dia. 
Tapi peduli apa aku cakap2 orang tentang dia,
aku yang kenal dia, aku yang rapat dengan dia so aku tahu SIAPA dia sebenarnya...!!! 


Oklah...
Aku bukannya nak bercerita tentang dia disini,
Cuma aku nak mengucapkan:
"SELAMAT HARI JADI..
SELAMAT HARI LAHIR..
HAPPY BIRTHDAY 
kepada kak Imah. Semoga Ceria disamping anak tersayang NURIRFAN DANISH.
Semoga kak imah sentiasa dikurniakan kesihatan dan Kerahmatan dari Allah.. 
Dimurahkan Rezeki selalu dan berjaya dalam kehidupan...
Insyaallah..
Amin...

Anda juga boleh tengok Blog Kak Imah: http://nurirfandanish.blogspot.com

No comments: