~ SAHABAT SAHABAT BLOGGER ~

There was an error in this gadget

IKLAN SEBENTAR

Wednesday, November 9, 2011

CROCODILE / BUAYA........!!!

BUAYA OH BUAYA....!!!!!
Mari bercerita pasal Buaya..!!
Hello U alls semua...!!!!
 Kenal binatang diatas..???

OK...Cerita @ Komen tentang binatang diatas.
Komen yang berjaya menambat hati Adando
akan dapat Habuan nanti...!!!

Tarikh last komen pada 10 November 2011.
Pemenang akan diumumkan pada 12 November (SABTU)
Bersempena BIRTHDAY ADANDO...!!!!


Ps* Tak kisahlah apa bentuk komen U alls.

sedey ke... Lucu ke... Seram ke...

Pantun ke.. Syair ke...

Asal jangan meleret leret sudah

"Biar pendek tapi Padat."

Asalkan jangan LUCAH....!!! (x SUKE..!!)

Dan menyinggung orang lain.


TERBUKA KEPADA FOLLOWER BLOG INI SAHAJA.

5 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

Hujung tanjung ada jeti,
Jeti terletak tepi taman,
Jaga-jaga hati-hati,
Itu lah dia buaya jadi-jadian.

Ambik wudhuk hingga menggigil,
Terus terkentot ooppss...wudhuk terbatal,
Buaya laut suka menggigit,
Buaya darat suka mengatal.

Nazri Razra said...

- Dikir Anak Boyo versi Abe -

Ada sekor Anok boyo dalam kolam Cik Poh
3 Ekor Biawak gatal jalan cari pasal .. jalan cari pasall...

Kejadian Tuhan diberi nama boyo..
asalnya atas darat, besar dia dok "boyo.." (ulang 2X)

asal ada anok tino, dia pun mari lapar..
Kena dok hati-hati, takut kan kena ngan ko dio..

Ada sekor Anok boyo dalam kolam Cik Poh
3 Ekor Biawak gatal jalan cari pasal .. jalan cari pasall... (awok2 follow)

Ore zaman dulu, kalu duk jumpo ngan bapok boyo..
Pakat hambat, pakat kepung, nyo nok buat ambik kulit boyo...

Tapi zaman loni, bapok boyo masuk kampung,
tackle anok daro nok tgk kulit anok daro pulokk..

Ada sekor Anok boyo dalam kolam Cik Poh
3 Ekor Biawak gatal jalan cari pasal .. jalan cari pasall...(awok2 follow 3 round pas tu habiss)

Afzainizam said...

Buaya bukan sebarang buaya,
buaya di bela dlm paya,
salam aidiladha dihari raya,
Buat anda seisi keluarga….

terang bulan dipinggir kali,
buaya hidup disangka mati,
jgn percaya org lelaki,
lain di mulut lain di hati.

Pakai baju kulit buaya,
Buaya berang kejar kapal
bagus entry blog ni ya,
asah minda tajamkan akal......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
diy polishing chrome part2 motorsikal

Khairiz said...

Assalamualaikum, selamat hari raya aidiladha :)

nurirfandanish said...

Pada firasat Den la...mat tiarap tu baru balik dari Dangdut Makyeh..tapi disobabkan dah kosiangan dio tak berani nak balik ghumah. Jadi singah lah kojap kek topi sungai tuk relak-relak. Mano lah tau..ado pulak anak dagho yang nak mandi pagi tu..Nampak tak dio tongah skodeng balik batu yang kocik tu. Bingai la tu..oghang skodeng balik batu bosa la skit.
Oghang tongah mabuk todi la kato kan.. nampak tak mato ea kelabu yo macam mato mat pet..melahar yo mat tiarap ni. Tak lamo lae tokangkang la kono tembak. Tu jo la komen den yang paling baik tu mat tiarap tu. Melahar ...melahar..